26November

heyy.
Gick upp 06:20 som alltid, trött som in i bänken.
Varit irriterad och förbannad hela jäkla dagen pga att jag har en sån värdelös och off klass.. HATA HATA HATA HR2 säger jag rent ut sagt!
Blir så förbannad på alla fittor som snackar skit och är snälla som lamm när man är i närheten.

Men men orka bry sig nu ska min lärare fatta nåt också, tack vare för nån pussy har gått och snackat skit till henne.

ahja nu ska jag göra mig redo för "2 1/2 men" som börjar om 30.
nu är en läxa klar!

P&K/fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket bättre är inte du då dömmer alla i klassen ! ja har fan inte snacka någon skit om dig? ;s sjukt patetiskt att du ska "hata" alla bara föör du har problem med några

2009-11-26 @ 21:39:48
Postat av: fiiia

haha du har din åsikt och jag min?

du kanske tkr om klassen men det gör fan inte jag.

fritt land du tkr som du tkr och jag tkr som jag tkr. skriv vem du är kanske ?

föresten skrev jag personer, nej det gjorde jag inte. jag sa att jag HATA HR2 INTE DIG

2009-11-26 @ 21:48:34
Postat av: Anonym

seriöst, varför inte bara ha en normal klass säger man ju`? läser detta och ser hur mycket denna klass måste växa upp, vad händer egentligen?

2009-11-26 @ 21:49:07
Postat av: Bob

fight fight fight fight fight!!!!! go fia go :D

2009-11-27 @ 22:41:22
Postat av: Jossan borgfors

Du är inte ensam om att ha en cp klass ;/ Själv går ja i en klass med bara tjejer, & då är de så jäävla mycket skit snack. & precis som för dig, är de snälla som fan när man är i närheten. "Tja, lita på mig. Jag berättar vidare allt när du gått här ifrån" ^^

2009-12-08 @ 20:21:08
Postat av: fiia

haha ja men precis! inte så mkt att bry sig om;P bäst att hålla käften när såna personer kommer inärheten men dock blir man ju så irriterad så det är svårt att undvika:D

2009-12-08 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0