4Oktober...vad ska man satsa på?

Hey!

Fredags: Finns väl lite blandade känslor där... rio kan man väl säga vet precis allt vad jag tycker och tänker, eftersom hon lyssnar, säger inget och helt enkelt känner mig. Tack för att du finns! Och visst vi snacka om mod men vem fan har det hela tiden? "/
Annars så vart väl kvällen helt okej, PARTY.

Lördags: Slapp dag. Spendera hela lördagen med Rickardh, härligt! Tv mys med han och hans pappa... haha vi hade våra roliga stunder tillsammans. Men blev fett keff av att någon ringde och väckte mig PRECIS när jag hann och somna så det tog ett bra jäkla tag innan ja kunde somna igen..

Söndag: Jag har spelat cod idag. haha... Inte direkt så haj på det där men vänta ett tag så får jag träna lite först. Annars så kollat reprisen på Idol.. haha skrattar ihjäl mig när Camilla hörde fel och trodde det var hon som hade gått vidare... Ja vad ska man säga, FAVORIT I REPRIS. Det såg ju så jäkla kul ut.
Orkar inte sitta och uppdatera just nu, jag har ju ett liv som sagt.
Och humöret är ju inte direkt stabilt heller...och det blir ju inte bättre att någon horunge har pajat min cykel! :@


Men håret är jätte ljust nu, vad ska man satsa på? Ljust eller mörkt?
P&K/ fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0