21September... för mycket?

Hey!
Började dagen med att filosofera.. har jag blivit psyko av all psykologi eller vadå?
Tyckte någon hostade imorse.. 
helt plöstligt när jag stod och gjorde mig iordning tyckte jag kaffebryggan gick på?  sen börjar det susa
Jag blir frustrerad och känner mig knas.

Blir ju inte bättre heller.
En bild säger mer än tusen ord sägs det, men vad säger den egentligen? jag förstår inte.
För övrigt så har jag varit i skolan och diskuterat hur man säger choklad..jag skiljer mig ifrån mängden uttalar det ungefär "scoklad" :) Det är något jag alltid sagt och det förblir så helt enkelt!
Om en stund kommer syster yster hit och hämtar mig så det blir stek med henne ett tag (h)

Annars ligger pappi på sjukhuset, hoppas det går bra Sp! (svinpälsen) <3

Allt för denna gång ..
P&K / fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0