23September...heyho!

Hey!
Idag har jag orienterat borta vid hultet. Vilket visade sig va över en mil hemifrån.. neh mer!
Det gick otroligt bra faktiskt, förutom att det var en huggorm som skrämde mig när jag sprang, så det tog ett tag innan jag fick mod att gå förbi den... (världens fobi!)
Jag, Sofie & Sandra gick och prata hela vägen, vi hade en bra diskussion faktiskt om något vettigt..för en gång skull ? :D Vi glömde helt totalt bort att svänga ialla fall och gick rakt istället, som visade sig att vara 1,5km åt fel håll men vi klara det tillslut med ganska bra tid och alla kontroller! BB= BRA BRUDAR

Precis gjort mig iordning nu och hoppas på utfärd:)
P&K / fiia
fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0