27September...Roligt slash illa

Hey!
Skrev inte så mycket om gårdagen men den slutade lyckad!
Vakna upp imorse hos min baby, alltid lika mysigt! Vi har haft en söndagsmys dag, tv slappande, mysbrallor och hela kitet! Det är ju vad söndagen är till för, ladda upp batterierna! Eller?
Kom nyss hem från en cykeltur, cyklade rakt på en glasflaska! Känner att jag börjar bli sjuk... hur mycket jag än har laddat upp batterierna så har jag ingen ork ialla fall till något. Inte ens så jag orkar kolla vart jag nu cyklar!
Så imorgon, skola? det märks men hoppas jag orkar iväg.

Men för övrigt så har jag och Rickardh varit tillsammans i 7månader idag! Du är bäst och jag älskar dig otroligt!<3

Nu ska jag kila i säng, sitter och nyser konstant.
P&K / fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0