1!

Tjenixen!
Har inte bloggat på ett tag och det kan bero på att jag spenderat helgen med baby, trevligt! :)
Vi har gjort både det ena och det andra.
Lagat mat, rensat hans garderob så nu har jag kommit hem med jätte mkt grejer. Bra tycker jag! :$
Varit med han när han har varit ute o kört & kollat på "svensson svensson" & massa mer!
Kom hem för en stund sen, bubbie skjutsa mig (a)
och min kära syster fyller 24år idag! GRATTIS!
kan även meddela att jag har pluggat teori * stolt*
känns bättre att plugga med älskling än att göra det själv faktiskt! :)
Nu ska jag leta upp något att göra...
så hörs sen!

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: hehe :D

2010-08-01 @ 20:13:19
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Fredrik

låter som du haft en trevlig helg :D

Hoppas du får en lika trevlig kväll.



Ha det bra!

2010-08-01 @ 20:36:04
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0