för fulla muggar

tjena!
nu har jag precis kommit hem ifrån Karlstad efter en SHOPPINGDAG<3 * älskart *
Istället för bussen så åkte jag med Rios morsa&farsa så vi betala bara lite bensinpengar, mkt billigare och bättre!
Så jag antog att jag inte skulle hitta något... men jag hitta MASSOR! ( lägger upp bilder snart )
Så vi har både ätit mat & fikat, mkt trevligt dag! MASSA +++
Jag och Rio gick även hem till hennes moster som bor mitt inne i stan för hennes föräldrar var där medans vi shoppa=)
Så det blev att slänga i sig kaffe & glo på "beverly hills" * perfekt :*
och jag är grymt nervös inför halkbanan imorgon.
För det första hur ska jag kunna vara där så tidigt och gå hemifrån tidigt.. plus hur kommer det gå där?
den som lever får se... haha
nu håller jag på för fulla muggar, ska jag fota min inköp så ska ni se hur snygga dom är :$ dregel...

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe :)

2010-08-05 @ 18:53:40
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0