11Februari

hellu!

För en gång skull kanske man ska ta och skriva lite=)

Idag har jag spelay bowling med Skalarn, Jenny, Edlund och kim. Väldigt roande måste jag säga.. haha!
Annars har det inte hänt så mycket varit på stan, käkat där och glott runt och så.
Slog Edlund på pingisturnering också, 3 till 4 gånger, råkar äga på det tydligen ! :$

Har sovmorgon till 10 imorn, så det blev att åka till Björnis så jag kan ta en senare buss! Handla lite med pappa förut, eller ja jag handla och han betala!

Har bara en lektion imorn så slutar runt 11:)
Taggat som fan nu med, ska röja imorgon! Börjar partaja runt 12 någonting sen fortsätter det bara!

* slänger in en låt som jag har på hjärnan för den delen!

P&K/ fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va heter låten?

2010-02-11 @ 19:21:40
Postat av: Anonym

Takida - Give Into Me

2010-02-11 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0