Skynda fynda!

Hej på dig! var den första meningen jag hann skriva innan jag nös två gånger.
Skulle inte bli förvånad om jag blir sjuk.
 
Har jobbat kväll idag, gött när det är lagomt med fölk!
Efter jobb passet drog jag till syrran, där även mammi & pappi var... fast det visste jag ju eftersom dom hälsat på mig när jag jobbat ;) 
 
Efter ett antal glas cola tack vare all värme i affären & ute drog jag hem..
vilket resultera i att få stå fast i bilkö på e18, yeah!
 
men nu är jag hemma iaf! har tagit mig en mörkchoklad bit o klunkar i mig för fullt vatten medans jag kollat på nellys sida.
 
Skynda fynda massa skor till enbart 199:- 
 
 
Vardagsskor , Elvira , Nelly Shoes - NELLY.COM
här är ett par för 199:- 
(tryck på bilden för att komma till sidan)
 
nu ska ja typ slö sova till någon fim.
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan nice blogg du har kika in i min blogg släng en kommentar då blir afrikanen johanna glad kramisar have a good day;D

2012-08-17 @ 08:12:46
URL: http://johannaafrikanen.devote.se
Postat av: Anonym

sv: jaha:) fredag idag redan! vad händer?

2012-08-17 @ 08:31:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0