Underbara sis!

Hej på dig! 
 
Har inte haft lusten till att blogga, på grund utav att dom gjort om blogg.se... jag gillar det inte alls om jag ska vara ärlig men jag får vänja mig vid det! Eller hur :) !
 
Igår var jag med killen, vi var uppe ett antal timmar på golfbanan sedan åkte vi hem och käka lyx middag :D 
 
Jag sov hos han igår med så nu väntar vi in en roadtrip... jag ska iaf försöka shoppa haha. Usch vilket depp väder det är... och det är snart juli? 
 
Ena syster har åkt neråt i landet och hoppas på en solig semester där! Fick låna hennes bil nu när dom inte behöver två.
Ny volkswagen, passar mig utmärkt att låna! thank you! :)
 
nu ska jag göra mig iordning! får hoppas på nån bild av nåt jag möjligen har köpt senare 
 
Bild från min bal 2011 & från min prins student. :love:
 
 

Kommentarer
Postat av: n e j j a - you can try byt never stop me

Kikar bara in & önskar dig en trevlig vecka!
kram :)

2012-06-25 @ 21:27:47
URL: http://neaka.blogg.se
Postat av: chatrin♥

ja allt är bra med mig :D sj då? karm ♥

2012-06-26 @ 01:17:24
URL: http://chatrinljungs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0