8Oktober...aj

Hey!
Sovmorgon idag, trodde jag ialla fall.. min kära lärare sa att jag inte behövde komma på torsdagslektionen. KUL jäkla hagga har satt frånvaro på mig för vi tydligen skulle ha lektion men då behöver hon inte säga att jag inte ska komma heller.

LUNCH

Efter lunchen hade vi coopertest.. inte många som var med.. ont i halsen och sprang, inget jag ska göra igen. Får väl skylla mig själv men jag satsa på bra betyg ialla fall.
Nu fan börjar det bli kallt, kanske tjockisjackan imorgon?

Orka inte skriva mycket mer men dagens tabbe är: Smällde i huvudet i dörrkanten precis när jag kom hem, så nu har jag en fet bula i skallen! AJ!

P&K/ fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0