24November...stormsteg och jag gillart!

heydär!

Denna tisdag började med att jag gick upp 06:20 för att göra mig redo för "jobbet" och det vill säga hovmästare på folkets hus.
Dagen gick bra men även lite trälig på grund av massa bulle, eller ja massa bullshit kanske man ska säga.
När jag sluta gick jag till Rickardh och gosa med han!

Nu sitter jag och kollar runt lite på datorn, finns inte så mycket att göra. Är taggad för Andra Avenyn som börjar om tjugo!
Imorgon blir det att byta Bh eftersom jag har min beslutångest som de flesta vet redan och känner att jag vill ha en annan istället men men hoppas det slutar lyckligt :)
Mina skor som jag har beställt kommer kanske imorgon också... hoppas!

Julen är också snart här. Bara 1månad kvar nu, längtar efter allt julstöket!


Finns billiga leggings imorn också på lindex, dem till höger är ju inte allt för fula.

Nu ska jag göra mig redo för en tre kvart framför tv.n

P&K/ fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0