5Oktober...fjant!=)

Hey där!
Var i skolan idag. Vicktoria fyller 19år idag med så grattis sötnos! Halv sov kan jag väl beskriva den första lektionen och det vill säga den andra lektionen också eftersom vi inte hade någon lärare då. LUNCH, ingen kommentar..

Sista lektionen var faktiskt kul... jag har bevisat Vicktoria hur smart jag är och det vill säga, jag gjorde dagens tabbe! Jag trodde jag skulle dö av skratt! Tårarna bara rann, fyfan va kul det va! Illa att skratta åt min egen smarthet haha!
Läraren vi hade är en subba så ingen kommentar där tack. usch värsta haggan.


Igår diskutera jag och några om hur en bruds kroppsform ska vara: Majoriteten tycker att tjejen inte ska vara längre än 170cm och vi ska vara småmulliga! De vill inte kela med ett par revben brudar.

Men nu är jag ialla fall hemma och känner mig lite sprallig, eller kanske mycket.
Fjanta är roligt och det är just det jag gör nu!

Rickardh du är min kärlek! <3

P&K/ fiia

fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0