18September...

Hej!
Dålig på att uppdatera men har oftast inget att skriva!

Helgen som varit va faktiskt kanon, Rio (min lille Harry) kom hit till värmland för att hälsa på. Vi hade lika barnsligt kul som alltid, smeknamnet "maxiglidarn" som jag fick för några årsedan försvinner nog aldrig, så det är väl självklart att man ska leva upp till det också.. jag tog helt enkelt med henne till maxi!
Vi diskuterade hur maxi gått från mysigt till ett lagershop klimat, fråga mig inte varför men det var jag som började ta upp den här otroligt "intressanta" diskussionen. :)

För att nu vara en klämcheck så kan jag förmedla att det är dax för lite maxiglid!
P&K // maxifiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0