19September...

Hey!
Denna lördag började med att åka till Karlskoga och va på 1års kalas, kom hem för ett tag sen..
Ringde Rio kände att det behövdes, herregud vad skulle jag göra utan dig!? Enda sättet att få en äkta vän är att vara en! tro mig... samtalet kanske inte var det roligaste.. nej det var det absolut inte men man ska väl inte glida runt på en räkmacka jämt? det hör väl till livet helt enkelt.
Saknar dig så otroligt mycket.. cirkus 25mil emellan oss nu, det känns verkligen!
Känner också att jag vill spendera lite pengar men kanske fixar jobb nu också.. vi får se hur det går!
Nu är det dax för soffläge, Lipstick Jungle på tv.
P&K // fiia

Kommentarer
Postat av: sara

Jag saknar dig otroligt mycket! Tänk att man kan sakna en person så här mkt. Nu känner jag att jag behöver dig. ÄR så trött på alla här nere. Vill bara vara med en äkta vän som är en ärlig och en normal människa. Du får ringa mig när du vill och prata om vad du vill:) vill hjälpa dig med allt jag kan! ÄLskar dig<3

2009-09-23 @ 19:57:01
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0