22September...Förändring?

Hey!
Idag hade vi "hälsans dag" i skolan. Starta dagen med att cykla ner i ösregn och motvind till skolan för att dansa linedance. Linedance, absolut inte min typ av dans och kände att jag behövde luft.. var det för mycket folk där inne i lokalen eller var det tack vare gubben framför mig som svettades?
Annars har det varit barnmorskor som har kommit och pratat med oss om den sexuella hälsan och det gav mig ingenting faktiskt.. jag kan ju redan allt! hihi
Vi i klassen var även på en mässa i idrottshallen om god kost. Jag visste inte att man måste springa 18km för att bli av med en pizza och att en bigmac egentligen är två stora husmansmål med bröd och grönsaker till, visste du?
Dax att göra förändring? nej jag skulle inte tro det, är nöjd med mina kalaspuffar jag åt nyss!

Men nu är det dax för recensions skrivning & spotify!
P&K / fiia 

Kommentarer
Postat av: sara

bigmac is the loooove!<3

2009-09-23 @ 19:49:09
URL: http://sarario.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är verkligen love!

2009-09-24 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0