22!

tjenixen!
Uppdatera dåligt igår med men jag var med Rio & Daniel hela dagen/kvällen:)
Vi gjorde inte så mycket men det var trevligt ändå=)
Typ vid 23:00 hämtade baby mig ifrån Rio så åkte jag&baby runt lite och kolla läget. * MYSIGT *
Efter road tripen så gick jag & bubbie o la oss i hans säng och kollade på tv:)
så det blev att man snosa ner sig som vanligt i bubbies famn * hihi:$*

Idag vakna jag upp med baby:) Han hjälpte mig att plugga, vi käka frukost & kolla på tv. * perfekt söndagssyssla, va med min älskling! *
Nu har jag städat mina garderober, gjort mat & nu ska jag fortsätta städa.

Imorgon är det skolan och jag längtar inte efter det!
Usch, tidiga mornar är inget för mig!


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: okej :)



ha en fin kväll

/Shoppaholly

2010-08-22 @ 20:54:32
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0