8- uppdaterat!

tja bloggen!
Har uppdaterat riktigt dåligt nu men har inte haft tillgång till dator.
Men iaf jag var ju på halkbanan i fredags, gick as bra... KLARA ALLT !!
Kom hem till bubbie och vi gick till bilskolan och gjorde lite tester sen så gick jag till min syster och sov där:)
Igår vakna jag upp hos syster, gjorde mig iordning och gick på stan med henne och mamma. Hitta en ljusblå kort cardigan:)
Senare så gick jag hem till min älskling och lagade tacos, kollade på film & även spelade cod.. jag är så bra * hihi*
sov där tills idag.
Så idag åkte vi till deras stuga, älskling klippte gräs & jag satt o kollade på "full frys"
efter stugan åkte vi till hans syster. Vi fikade och jag fick en fin cardigan av henne ! * super nöjd *
Nu sitter jag hemma hos syster, hämtade dock min dator. MÅSTE JU UPPDATERA =)
Men den räven ska kolla på min dator nu & jag ska laga vegetarisk mat.
bilder på dom nya tröjorna kommer någon dag här=)
FORTSÄTTNING FÖLJER

Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips och massa mer:)

2010-08-08 @ 19:40:41
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du får en fin kväll!

2010-08-08 @ 20:10:19
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0