16Februari

Hellu!
Idag har allting gått fel!
Det började med att jag skulle gå upp till skolan och försov mig 40minuter. Vilket är mycket enligt mig, för att jag skulle hinna med bussen.
Märkte att det sve till på läppen ytterligare ett minus, min hotmail blev hackad igår och när bussen kom imorse tappa jag mobilen också!

Men jag såklart besegrade jag det och kom till folkets hus där jag skulle laga mat, rätt okej dag inte.. Alla psykon till lärare gör att jag vill sätta en raket i röven på dom så de försvinner långt bort. Allt jävla klag på ingenting! HÅLL KÄFTEN FETTON ISTÄLLET! Fan va dåligt humör ni gör mig på!

När jag slutade gick jag på stan med mammi. Köpte en ny mascara vilket jag hoppas på att den är bra, foundation alltid bra att ha i reserv, kam, eyeshadow, munplåster och riktigt bra att ha, sen 4stycken trosor som jag tyckte var läckra. :)

Kom hem och har nyss bakat dumlemuffins vad det nu ska va bra för när man inte ens vill ha, tidfördriv?

Slänger in dagens låt, passar otroligt bra om jag tänker på min dag!
P&/fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0