9juni. punkt

Halloj där!
Inte skrivit på ett tag, kan nog bero på att jag har shoppat loss lite överallt allt från underkläder till ansiktskrämer.
Det har inte hänt så mycket iaf, varit med syrran några dagar och även glott sönder på "Rederiet" _ absolut inte gammalt som gatan de.
Kände att jag behövde en ny look också så jag har tonat håret. Det skulle blivit någon mellan brun färg men det visa sig att bli as mörkt som alltid, så nu har jag tillbaka de också!
Kollat lite resor, färja  ? åka? jaaa!
nu gäller det att fixa lite fölk som också vill åka runt lite.
@  varför känns det fel?, vad jag än gör -
nej nu vettofan vad jag ska göra, poppa musik & vänta att Sofie kan komma tbx till Värmland så jag har någon som vill bada med mig, tänk att det ska va så jävla svårt att kunna bada med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0