baby

Hejsan!
Jag tänkte att jag skulle göra en otrolig förminskning av mina ord till min älskling. För jag älskar honom så mycket så det finns inga ord eller meningar som beskriver hur mycket jag älskar honom.
Varje gång jag är nära dig känns det som att något inom mig slår volter. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Även om jag försöker undvika att magen slår kullerbyttor så tänker jag inte på något
annat än "bubbien" med isblåa ögon och ett vackert ansikte.
Han är fastklistrad på insidan av mina ögonlock.
Det skulle inte spela någon roll om solen skiner, för den bleknar i jämförelse med bubbie.
Jag kan inte vara utan dig. Eller jo det kanske jag kan men det skulle vara för en kort tid och att jag skulle veta att du skulle komma tillbaka som nu.. att du är där och jag är här.
Jag känner att jag tillhör dig. Efter all tid du vetat vem jag var och jag vetat vem du var. Den stora och långa vänskapen vi hade när vi byggde upp vårat förhållande, hade vi stått här idag om vi inte hade haft den?
Bråkar/tjafsar/missförstår det gör alla, det hör till livet. Du gör mig lyckligare än jag någonsin trodde att jag kunde vara. Jag känner det i hela kroppen.
Vill du ge mig en chans att få dig känna likadant?
Varje gång jag är nära dig känns det som att något inom mig slår volter.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Även om jag försöker undvika att magen slår kullerbyttor så tänker jag inte på något
annat än dig. Bubbie med isblåa ögon och ett vackert leende.
Du är fastklistrad på insidan av mina ögonlock.
Det skulle inte spela någon roll om solen skiner, för den bleknar i jämförelse med dig bubbie.
Jag kan inte vara utan dig. Eller jo det kanske jag kan men det skulle vara för en kort tid och att jag skulle veta att du skulle komma tillbaka som nu.. att du är där och jag är här.
Jag känner att jag tillhör dig.
Efter all tid du vetat vem jag var och jag vetat vem du var. Den stora och långa vänskapen vi hade när vi byggde upp vårat förhållande, hade vi stått här idag om vi inte hade haft den?
Bråkar/tjafsar/missförstår det gör alla, det hör till livet. Du gör mig lyckligare än jag någonsin trodde att jag kunde vara.
Jag känner det i hela kroppen.
Jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: Gud så härligt:)

jag har vart med killen och haft tjejkväll



vad har du för dig idag då?

/Shoppaholly

2010-07-22 @ 02:26:49
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: S

Vilket fint inlägg!

2010-07-22 @ 11:14:48
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Postat av: angelica

sv åh tack så mycket! :)

2010-07-22 @ 12:03:59
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0