22Mars

Hey!
Har inte tid att uppdatera bloggen men det som har hänt hitills är att min lärare tvingat mig att ta blodvärden&blodtryck och sånt, som visa sig att jag hade lågt blodvärde och borde fixa någon medicin så det blir högre... neeej har inte tid att lägga pengar på sånt nu när jag håller på med körkortet;)
Haft en mysig helg med bubbie och var även med skalarn en sväng på lördagen vilket va kul: - Pappa vad är kama sutra?  haha!

Idag är det måndag och jag försov mig med hann precis med bussen så har suttit och snackat om pedofili på psykologin & letat fram massa recept på näringsläran.. vilket var ganska drygt.
Hade ingen naturkunskap idag så slutade 11!
Så jag åkte till björnis och övningskörde, gick bra för den delen:)
Har suttit och pluggat i några timmar och nu ska jag ta en sväng förbi tv.n innan jag drar tbx till staden igen.

P&K/fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0