12Maj

Tjena!
Onsdag & ledig som alltid, riktigt härligt så har sovit enda till 12.30 idag:)
Bubbie älskling kom förbi efter skolan så jag passade på att göra kaffe till han men det va väl ioförsig han som frågade efter det, så det blev kafferep med kaffe& kaka.
Han satt väl över 2h för han satt och vänta på att jag skulle göra mig iordning :P hehe känn ingen press ;)
Så för en stund sen käka vi god mat med öl som dryck.. mums men det kunde varit goare öl men det är inga fel iaf :)
i månaden här blire krogen med lillkarlsson också, då kanske man ska dra på sig skorna man köpte för någon månad sen ?
har kollat in några rätt snygga bikinisar också men tänkt om dom kunde sitta lika bra som dom ser ut? , icke då
elr är det bara jag som vill köpa allting nytt varje år?

/fialoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0