18maj

tjenare!
Idag har jag stått och bakat och fixat massa olika desserter på folkets hus. Det var allt ifrån rabarberpaj till chokladmousse med kaffe smak. yummy! Vi hade sommar tema på buffén idag som allt blev dekorerat med jordgubbar... riktigt gott :$ Jag har även gjort vaniljsås och lite allt möjligt. Stekt på lastkajen har jag gjort med ;)
Är extremt trött också, orkar inte ens äta för jag är så himla trött!
Efter folkets hus gick jag bort till statts hotellt och kolla med chefen där, fattar inte riktigt om jag ska jobba på fastingen elr inte.. ahja jag får höra med han. Vore ju kul och jobba men det vore extremt kul och springa runt på stan när det ändå så är något, annars är det ju hel dött.
Har precis gjort en svenska läxa undra tro om man skulle örka göra den andra också..
/ fialialojbojkoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0