7

tjenare!
Kass uppdatering men jag har ju en förklaring som alltid, har haft andra planer än data!
I torsdag uppdatera ja senast och det blev ingen mer än den jag gjorde för : Min älskling kom till mig för jag trodde vi skulle plugga men han överraska mig med att bjuda ut mig på öl och glo hockey ist :) spendera natten hos honom =)
I fredags vakna jag hos baby och vi gjorde väl inte allt för mkt... hmm kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde ? men vi gjorde iaf mat och myste med film på tvn osv:) sov hos honom då med :$
Igår kom jag på att vi skulle åka till hans syster så vi fikade, käkade mat och spendera kvällen där, trevligt =)
SOV HOS MIN ÄLSKADE, UNDERBART <3

Idag fyfan vad ur less jag blir på mig själv.
Jag hade bråttom förut för att pappi skulle hämta mig hos baby så jag tog snabb turen med att flyga ned för hans trapputgång, JAG FLÖG OCH LANDADE MED HELA BENET SNETT. * så nu kan jag inte gå, jag hoppar för fan på ett ben när jag ska någonstans! *

ÅÅÅh jag har så jäkla ont, typiskt att det just ska hända mig.. hur ska jag kunna ta mig fram om jag måste hoppa runt på ett ben...
jippie, det är nu jag behöver en bil.
Frågan är hur jag ska ta mig till skolan imorgon om jag har såhär JÄVLA ONT!?

Och det räckte inte med att jag inte kan gå, utan när jag hoppade på ett ben till sängen dunsta jag ner en lampa i golvet och ja den gick sönder. * SUCK *

Men det tar inte slut här för det räckte inte med att jag inte kan gå och dunsta sönder en lampa, utan jag brände mina sista fiskpinnar skit svarta också.
Jag undrar, vad händer här näst ?

DET ÄR NU MAN VILL HA NÅGON I NÄRHETEN

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej härligt! :D

2010-11-07 @ 21:47:31
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: jao, vad gör du då?:)

2010-11-07 @ 22:06:47
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

SV; Svarar på kommentarer :-)

2010-11-07 @ 22:07:53
URL: http://vannichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0