hihi=)

jag som sagt trodde ja skulle få 2leveranser av min beställning eftersom allt fanns inte inne när ja beställde, men bra nog så fick ja allt på en gång! =) * trodde ju inte det, förvånad över storleken;P *

Lat som jag är, så hällde ja ut allt från påsen o fotade. hihi
Så det innehöll ett par skor, underkläder, klänning och massor av tidningar ;P
* jag som handlade underkläder för några hundra i fredags... haaha med det gillas! *

Min syrras kille tkr jag är ett mode freak, bara för så fort jag har pengar är jag inne i en klädbutik... elr som ifredags, jag ångra att jag inte köpte en grej så jag var tvungen att åka tbx en bra bit, bara för att få köpa det ;D haha * tack syrran för att du ställer upp för lillsyrran! ;) * jag har ju ingen bil... huhu!


jag är ju så jädrans bra, eftersom jag gjort klart en kurs så nu mera börjar jag 12:40 på tisdagar, YES!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv jag mår helt okej :) du då?

2010-11-22 @ 19:27:52
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: LIENE

bra saker:)

2010-11-22 @ 19:56:27
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0